زنجیره آزمایش‌های آزمودن ایده‌های کسب‌وکار در کسب‌وکارهای خدماتی B2C

تیم‌هایی که برای آزمودن ایده‌های کسب‌وکاری زمان کافی نمی‌گذارند نتایجی عالی کسب نخواهند کرد. این تیم‌ها اغلب به انجام نظرسنجی و مصاحبه بسنده می‌کنند و در بررسی عمیق‌تر نحوۀ رفتار افراد در شرایط واقعی زندگی کوتاهی می‌کنند. در مقابل تیم‌هایی که از زنجیره‌ای از آزمایش‌ها برای خلق شواهد قوی استفاده می‌کنند با اطمینان خاطر بیشتری به سراغ اجرای ایده‌شان خواهند رفت. این تیمها برای فرضیات مهم چندین آزمایش، شامل آزمایش‌های دعوت به اقدام، اجرا می‌کنند و شواهدی خلق می‌کنند که تا حد ممکن به شرایط دنیای واقعی که می‌خواهند بیازمایند نزدیک باشد.

شرکت‌های خدماتی با مدل کسب‌وکاری  B2C مانند بیمه‌ها و بانک‌ها می‌توانند فرایند آزمایشگری خود را با مصاحبه با مشتریان و نظرسنجی از آنها آغاز کنند و سپس مسیر زیر را برای آزمونگری ایده محصول خود در پیش بگیرند:

دفترچه راهنما -> خرید قابلیت -> ویدئوی توضیحی -> جعبه محصول -> کمپین ایمیلی -> صفحه فرود -> کارپرداز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا