کارگاه آزمودن ایده‌های کسب‌وکار در شرکت بیمه سامان

نوآوری و کارآفرینی مختص استارتاپها نیست. کارآفرینان سازمانی نیز در زمره پرچم‌داران نوآوری‌اند و، همچون تیمهای استارتاپی، مدام در پی به چالش کشیدن وضع موجود و یافتن راه‌هایی جدید برای ارائه محصولات و خدمات متمایز و تحول‌آفرین هستند و برای نیل به این هدف، در دل محدودیت‌های سازمانهای جاافتاده و ریشه‌دار، به دنبال یافتن و پیاده‌سازی ایده‌های بکر، بدیع و تازه‌اند.
اما بسیاری از کارآفرینان و نوآوران ایده‌هایشان را در حالی اجرا می‌کنند که هنوز نارس هستند. چنین ایده‌هایی در طرح کسب‌وکاریشان معقول و در ظاهر جذاب و وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسند، اما بعداً و زمانی که دیگر کار از کار گذشته، کاشف به عمل می‌آید که این برداشتهای ذهنی سرابی بیش نبوده است.
«آزمودن ایده‌های کسب‌وکار» کمک می‌کند تا عدم قطعیت، ابهام و ریسک ایده‌های کسب‌وکاری جدید را کاهش دهیم و ایده‌های بدیع و بکر خود را شکست‌ناپذیر سازیم.

در کارگاه «آزمودن ایده‌های کسب‌وکار» در جمع مدیران و کارشناسان محترم شرکت بیمه سامان مباحث این حوزه جذاب را با هم مرور کردیم. یکی از وجوه تمایز این کارگاه این است که از تیم‌های حاضر خواسته‌ایم، از همان ابتدای مسیر، چند ایده کسب‌وکاری واقعی انتخاب کنند و مسیر آزمودن این ایده‌ها را با آزمایشهای متنوع به صورت عملی جلو ببرند تا، در پایان مسیر، به ایده‌های معتبری که تبدیل به محصولاتی امیدبخش شوند برسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا