زنجیره آزمایش‌های آزمودن ایده‌های کسب‌وکار در کسب‌وکارهای خدماتی B2C

تیم‌هایی که برای آزمودن ایده‌های کسب‌وکاری زمان کافی نمی‌گذارند نتایجی عالی کسب نخواهند کرد. این تیم‌ها اغلب به انجام نظرسنجی و مصاحبه بسنده می‌کنند و در بررسی عمیق‌تر نحوۀ رفتار …

زنجیره آزمایش‌های آزمودن ایده‌های کسب‌وکار در کسب‌وکارهای خدماتی B2C بیشتر بخوانید »

کارگاه آزمودن ایده‌های کسب‌وکار در شرکت بیمه سامان

نوآوری و کارآفرینی مختص استارتاپها نیست. کارآفرینان سازمانی نیز در زمره پرچم‌داران نوآوری‌اند و، همچون تیمهای استارتاپی، مدام در پی به چالش کشیدن وضع موجود و یافتن راه‌هایی جدید برای …

کارگاه آزمودن ایده‌های کسب‌وکار در شرکت بیمه سامان بیشتر بخوانید »

مصاحبه با نویسندگان کتاب [بخش دوم]

سؤال ۴: آزمایش خوب چگونه آزمایشی است؟ بلند: آزمایش خوب آنقدر دقیق است که اعضای تیم می‌توانند دوباره آن را تکرار کرده، داده‌های قابل استفاده و مشابهی تولید کنند. اغلب …

مصاحبه با نویسندگان کتاب [بخش دوم] بیشتر بخوانید »

مصاحبه با نویسندگان کتاب [بخش اول]

سؤال ۱: چرا تصمیم به نگارش این کتاب گرفتید؟ بلند: یک روز متوجه شدم که انگار دارم مکرراً توصیه‌های مشابهی را به تیمهایی از سراسر دنیا ارائه می‌کنم. تیمها برای اینکه …

مصاحبه با نویسندگان کتاب [بخش اول] بیشتر بخوانید »

اسکرول به بالا